maanantai 13. huhtikuuta 2015

Keskustelu

X on niin paha
minulle
se haukkuu vaan
ja arvostelee
se ei ymmärrä mitä minä joudun uhraamaan

mitä se sanoo

että "se" asia on kamalan huonoa minun kanssa

ai

ei se halua olla minun kanssa
vaikka kuinka yritän
ei se varmaan halua nähdä minua enää
vaikka en arvostele sitä mitenkään enää
se ei vaan tykkää minusta
tekee kaikkensa jotta lähtisin
oon yrittänyt niin paljon

yritä etsiä uutta poikakaveria, mutta älä sano sille
näitkö X2:aa (entinen poikakaveri)

en tule löytämään ketään

en
ei se vastannut minulle

ai
säälittää

eli olen sitten vaan yksin
joo

kyllä sinä löydät

olen ilmeisesti niin sietämätön henkilö
en löydä
en edes halua löytää
haluan vain kuolla

yritä kestää sitä X:ää

minä kestäisinkin
mutta se ei halua olla minun kanssa enää

kyllä sinä piristyt

siis seurustella
niin

se muuttaa mielensä, ja jos ei muuta niin ei muuta

niin

eikö ZZZ:n filmiporukoissa olisi ketään

ei ole
ei kukaan ole kiinnostunut
tai vaikka olisikin, kukaan ei kestä minua pidempään

maailma on täynnä kiinnostuneita poikia

niin
se kai käy salaa juomassa parvekkeella
ja muuttuu hirviöksi

inhottavaa

sille ei voi sanoa mitään, ei arvostella sanallakaan
ja se saa haukkua minua miten paljon jaksaa

jos jätät sen, miten käy pyörälle ja tavaroille

kaikki on minun syytäni kuulemma

se on kuin XX (minun isäni) aikoinaan

ne säilyvät, mutta voit tulla ne hakemaan täältä, jos haluat
koska minä en tule

niin on

jos eroatte, yritä säilyttää jonkinlainen suhde

niin

ei riidoissa, vaikka keljuttaisikin
annat homman hiipua

en sano sille mitään pahaa

ok

mutta mulla ei ole ketään muuta

on sillä parempiakin päiviä

viimeinen oljenkorsi
muuten olisin jättänyt jo ajat sitten

pitäisikö minun alkaa etsiä

niin

foorumeilta

joo
ala

kyllä jotain keksitään
minulla on ideoita

joo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.